Pośrednictwo w sprzedaży i legalizacja dystrybutorów LPG

Jakie uprawnienia należy posiadać lub jakie wymogi należy spełniać, aby móc uczestniczyć jako firma w pośrednictwie sprzedaży paliw? Chodzi mi zarówno o przypadek, gdy nie jest wymagana koncesja, czyli pośrednik wyłącznie kojarzy (kontaktuje) ze sobą dwa podmioty oraz gdy wymagana jest koncesja I pośrednik prócz wyszukania odpowiednich kontrahentów, przekazuje za pomocą własnej infrastruktury technicznej zakupiony towar do nabywcy.

Pośrednictwo w sprzedaży i legalizacja dystrybutorów LPG

Drugie moje pytanie dotyczy legalizacji dystrybutorów LPG na stacjach paliw. Nasza firma rozważa rozszerzenie działalności o sprawdzanie poprawności odmierzania takich dystrybutorów... (całość artykułu w nowym, bezpłatnym numerze czasopisma, do pobrania poniżej).


© Materiał chroniony prawem autorskim

Zapisz się na newsletter

Bądź na bieżąco! Subskrybuj i co kwartał otrzymuj nowy numer naszego pisma.

Przepisz kod obrazka w celu weryfikacji zgłoszenia
captcha 
Administratorem Danych Osobowych jest Information Market S.A.

logo white footer

Information Market S.A.
ul. Legnicka 46a/10
53-674 Wrocław
tel.: +48 71 787 69 70
fax: +48 71 787 69 96
redakcja@nastacjipaliw.pl

WYDAWCA

logo imsa

©2015-2018 Information Market S.A.
Wszelkie prawa zastrzeżone