Design stacji i na stacji – jak się dobrze wyróżnić?

Zunifikowana, powtarzalna, typowa – to określenia, które najczęściej przychodzą do głowy, kiedy myślimy i mówimy o zabudowie stosowanej na stacjach paliw, a przecież przy odrobinie chęci i często podobnym nakładem finansowym może powstać obiekt, który architektonicznie pozytywnie wyróżni się w okolicy. Stacja paliw oprócz tego, że powinna być zaprojektowana zgodnie z zasadami ergonomii może też być po prostu ładna i jeśli już, to pozytywnie wyróżniać się w krajobrazie okolicy. 

Design stacji i na stacji – jak się dobrze wyróżnić?

Jadąc po Polsce mijamy stacje, które albo należą do koncernów czy większych sieci, albo właścicieli prywatnych pojedynczych obiektów. Na których częściej się zatrzymujemy? Wybór stacji dla kierowcy tranzytowego lub tego, który po raz pierwszy podróżuje drogą zaliczany jest do wyboru impulsywnego, więc pewnie na podstawie wyglądu stacji i jej najbliższej okolicy kierowca nie wzbudzi w sobie chęci, aby się zatrzymać przy stacji, które są nieestetyczne, słabo oświetlone lub w ich otoczeniu panuje reklamowy chaos... (całość artykułu w nowym, bezpłatnym numerze czasopisma, do pobrania poniżej).


© Materiał chroniony prawem autorskim

Zapisz się na newsletter

Bądź na bieżąco! Subskrybuj i co kwartał otrzymuj nowy numer naszego pisma.

Przepisz kod obrazka w celu weryfikacji zgłoszenia
captcha 
Administratorem Danych Osobowych jest Information Market S.A.

logo white footer

Information Market S.A.
ul. Legnicka 46a/10
53-674 Wrocław
tel.: +48 71 787 69 70
fax: +48 71 787 69 96
redakcja@nastacjipaliw.pl

WYDAWCA

logo imsa

©2015-2018 Information Market S.A.
Wszelkie prawa zastrzeżone