Stacja paliw jak kiosk

Pomimo silnej pozycji internetu, będącego dla wielu „oknem na świat”, pojawienia się większości mediów w formie cyfrowej i coraz trudniejszej sytuacji na rynku prasy, Polacy nadal czytają tradycyjne gazety. Raport z Polskich Badań Czytelnictwa z 2017 roku, opisany przez dziennik „Rzeczpospolita”, dowodzi, że osoby zamożne, czyli zarabiające ponad 5 tysięcy złotych netto miesięcznie, częściej niż inne, sięgają po prasę.

Stacja paliw jak kiosk

Popularnym kanałem sprzedaży tego produktu, zwłaszcza w okresach wakacyjnych – wzmożonego ruchu turystycznego, są stacje benzynowe. Z badań „Polak w drodze – wydatki kierowców”, przeprowadzonych dla Santander Consumer Banku, wynika że prasa, obok zimnych i gorących napojów, sprzętu i części eksploatacyjnych do samochodów oraz papierosów, znajduje się w koszyku najchętniej wybieranych przez kierowców artykułów z oferty pozapaliwowej stacji paliw. 


© Materiał chroniony prawem autorskim

Zapisz się na newsletter

Bądź na bieżąco! Subskrybuj i co kwartał otrzymuj nowy numer naszego pisma.

Przepisz kod obrazka w celu weryfikacji zgłoszenia
captcha 


Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-674), przy ul. Legnickiej 46A/10.


logo white footer

Information Market S.A.
ul. Legnicka 46a/10
53-674 Wrocław
tel.: +48 71 787 69 70
fax: +48 71 787 69 96
redakcja@nastacjipaliw.pl

WYDAWCA

logo imsa

©2015-2018 Information Market S.A.
Wszelkie prawa zastrzeżone