Naszym celem jest zbudowanie silnej i rozpoznawalnej marki gastronomicznej

Na pytania redakcji Na Stacji Paliw odpowiada Agnieszka Bobrukiewicz – Dyrektor Marketingu marki AVIA w Polsce

Naszym celem jest zbudowanie silnej i rozpoznawalnej marki gastronomicznej

Co jest przyczyną zmiany w koncepcie gastronomicznym stacji AVIA?

Przeprowadziliśmy badania rynku z których wynika, że kierowcy oczekują od stacji paliw, żeby w środku było przytulnie, wygodnie, smacznie i świeżo, dlatego wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom postanowiliśmy przygotować nowy koncept sklepu typu convenience. 


© Materiał chroniony prawem autorskim

Zapisz się na newsletter

Bądź na bieżąco! Subskrybuj i co kwartał otrzymuj nowy numer naszego pisma.



Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-674), przy ul. Legnickiej 46A/10.


logo white footer

Information Market S.A.
ul. Legnicka 46a/10
53-674 Wrocław
tel.: +48 71 787 69 70
fax: +48 71 787 69 96
redakcja@nastacjipaliw.pl

WYDAWCA

logo imsa

©2015-2020 Information Market S.A.
Wszelkie prawa zastrzeżone