Najmłodszy klient stacji paliw

Obsługa klienta dziecięcego na stacji paliw to temat bardzo wielowątkowy. Mamy bowiem do czynienia z wyzwaniami zarówno z obszaru „rozrywkowego”, gastronomicznego, oferty produktowej. Co szczególnie istotne – dziecko nie jest klientem w sferze podstawowego celu stacji, czyli paliw i motoryzacji. Trudno zatem oczekiwać, że asortyment dla takiego odbiorcy będzie dostępny na stacjach oferujących wyłącznie paliwa.

Najmłodszy klient stacji paliw

 

W dobie convenience store’ów stacje jednak zmieniają swe oblicze – i coraz częściej zarabiają na ofercie pozapaliwowej. A tutaj najmłodsi otwierają niemal nieograniczone możliwości komercyjne… Czy dzieci są właściwie klientami sklepów? A już w szczególności - sklepów na stacji paliw? Doświadczenia operatorów pokazują, że trzeba na takie pytania odpowiadać twierdząco. Dla dzieci powstają specjalne usługi i rozwiązania, a popyt na nie bynajmniej nie jest mały. Jak zatem stacje powinny obsługiwać najmłodszych? 


© Materiał chroniony prawem autorskim

Zapisz się na newsletter

Bądź na bieżąco! Subskrybuj i co kwartał otrzymuj nowy numer naszego pisma.

Przepisz kod obrazka w celu weryfikacji zgłoszenia
captcha 


Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-674), przy ul. Legnickiej 46A/10.


logo white footer

Information Market S.A.
ul. Legnicka 46a/10
53-674 Wrocław
tel.: +48 71 787 69 70
fax: +48 71 787 69 96
redakcja@nastacjipaliw.pl

WYDAWCA

logo imsa

©2015-2019 Information Market S.A.
Wszelkie prawa zastrzeżone