Myjnia - biznes nie tylko sezonowy

Zima coraz bliżej. Czy to oznacza, że dodatkowe dochody uzyskiwane od kierowców, którzy przy okazji wizyty na stacji umyją samochód, zaczną spadać?  Niekoniecznie, bo praktyka pokazuje, że myjnia nie jest biznesem sezonowym. Ważne jednak, aby dobrze przygotować się do zimowych warunków.

Myjnia - biznes nie tylko sezonowy

Możliwość umycia samochodu to jedna usług dodatkowych, z których kierowcy na stacji paliw korzystają najchętniej. Statystyki pokazują, że sezon jesienno-zimowy wcale nie przynosi spadku liczby klientów, wręcz odwrotnie. - Późna jesień i początek zimy są jednym z najlepszych okresów dla właścicieli myjni. Grudzień to często rekordowy pod względem obrotów miesiąc - mówi Piotr Andrzejewski, Prezes Zarządu w spółce BKF Myjnie Bezdotykowe.

 Jesienne opady powodują, że samochody brudzą się dużo szybciej niż latem, stąd kierowcy, którzy potrzebują jedynie opłukać lekkie zabrudzenia częściej zaglądają na myjnie samoobsługowe. Problemem dla myjących nie jest też spadek temperatury - W Polsce kierowcy zaczynają omijać myjnie dopiero, kiedy temperatura spada poniżej - 5 st. C. Nasze urządzenia pracują jednak nawet w dużo niższych temperaturach i bazując np. na doświadczeniach z rynku rosyjskiego, na którym jesteśmy obecni od lat, wiemy że nie ma technicznych przeciwskazań do mycia nawet kiedy za oknem jest mniej niż -15 st. C. - przekonuje Andrzejewski.


© Materiał chroniony prawem autorskim

Zapisz się na newsletter

Bądź na bieżąco! Subskrybuj i co kwartał otrzymuj nowy numer naszego pisma.

Przepisz kod obrazka w celu weryfikacji zgłoszenia
captcha 


Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-674), przy ul. Legnickiej 46A/10.


logo white footer

Information Market S.A.
ul. Legnicka 46a/10
53-674 Wrocław
tel.: +48 71 787 69 70
fax: +48 71 787 69 96
redakcja@nastacjipaliw.pl

WYDAWCA

logo imsa

©2015-2019 Information Market S.A.
Wszelkie prawa zastrzeżone