Marki własne kluczem do sukcesu na stacjach paliw

Stacje paliw już dawno przyzwyczaiły swoich klientów do marek własnych, oferując na początku wyłącznie popularne paliwa pod własnymi nazwami,dzięki którym marka stacji mogła się wyróżnić na tle konkurencji.

Marki własne kluczem do sukcesu na stacjach paliw

Później do paliw dołączyła kategoria akcesoriów i kosmetyków samochodowych i przez kilka lat ten status quo był utrzymywany.


© Materiał chroniony prawem autorskim

Zapisz się na newsletter

Bądź na bieżąco! Subskrybuj i co kwartał otrzymuj nowy numer naszego pisma.

Przepisz kod obrazka w celu weryfikacji zgłoszenia
captcha 


Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-674), przy ul. Legnickiej 46A/10.


logo white footer

Information Market S.A.
ul. Legnicka 46a/10
53-674 Wrocław
tel.: +48 71 787 69 70
fax: +48 71 787 69 96
redakcja@nastacjipaliw.pl

WYDAWCA

logo imsa

©2015-2020 Information Market S.A.
Wszelkie prawa zastrzeżone