Inwestycja w myjnię opłaca się każdemu

O sytuacji na polskim rynku myjni samochodowych, perspektywach jego rozwoju i szansach, jakie myjnie dają indywidualnym inwestorom rozmawiamy z Przemysławem Jerzym, export managerem firmy BKF Myjnie.

Inwestycja w myjnię opłaca się każdemu

Jak wygląda w tej chwili struktura rynku myjni – z jakiego typu najchętniej korzystaj Polacy i dlaczego?

Sytuacja od dłuższego czasu jest stabilna. Ostatnią rewolucją na rynku było właśnie pojawienie się myjni bezdotykowych. Szacujemy, że przez ostatnie 10 lat przybyło w Polsce ponad 2000 takich obiektów. Tylko my sprzedaliśmy w tym czasie ponad 730 myjni bezdotykowych. Zmieniło to znacząco strukturę rynku. Myjnie samoobsługowe cieszą się obecnie w Polsce największą popularnością wśród użytkowników aut. Na drugim miejscu plasują się myjnie portalowe, z których korzystają przede wszystkim auta flotowe. Myjnie ręczne najbardziej ucierpiały na pojawieniu się nowej konkurencji, jednak firmy które zdołały utrzymać wysoką jakość usług przetrwały i radzą sobie całkiem nieźle. Nie przyjęły się u nas natomiast popularne na zachodzie myjnie tunelowe. Wygląda również na to, że myjnie parowe, które miały być hitem nie spełniły oczekiwań i nie będą zagrożeniem dla istniejącej struktury.


© Materiał chroniony prawem autorskim

Zapisz się na newsletter

Bądź na bieżąco! Subskrybuj i co kwartał otrzymuj nowy numer naszego pisma.

Przepisz kod obrazka w celu weryfikacji zgłoszenia
captcha 


Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-674), przy ul. Legnickiej 46A/10.


logo white footer

Information Market S.A.
ul. Legnicka 46a/10
53-674 Wrocław
tel.: +48 71 787 69 70
fax: +48 71 787 69 96
redakcja@nastacjipaliw.pl

WYDAWCA

logo imsa

©2015-2019 Information Market S.A.
Wszelkie prawa zastrzeżone