Bez przesady, czyli stacja paliw przed Świętami Bożego Narodzenia

„Co za dużo, to niezdrowo” mówi stare porzekadło. Jakkolwiek Święta Bożego Narodzenia to dla wielu firm prowadzących działalność handlową, w różnych branżach, czas zwiększonej sprzedaży i wyższych zarobków, nie dotyczy to stacji paliw. Przestrzegamy przed przerobieniem przed Bożym Narodzeniem stacji na handlową „choinkę” (nomen-omen…), gdyż nie musi to wcale, w tym przypadku, przynieść dużej korzyści.

Bez przesady, czyli stacja paliw przed Świętami Bożego Narodzenia

Wpływ Bożego Narodzenia na sprzedaż asortymentu pozapaliwowego na stacjach jest, w opinii wielu uczestników branży, niewielki lub żaden. Właściciele stacji niezależnych, z  którymi rozmawialiśmy, nie obserwują przed tymi Świętami szczególnego zwiększenia zainteresowania zakupami żadnych szczególnych grup produktowych. W podobnym duchu wypowiadają się też duże sieci koncernowe. 

 

 

 

 


© Materiał chroniony prawem autorskim

Zapisz się na newsletter

Bądź na bieżąco! Subskrybuj i co kwartał otrzymuj nowy numer naszego pisma.

Przepisz kod obrazka w celu weryfikacji zgłoszenia
captcha 


Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-674), przy ul. Legnickiej 46A/10.


logo white footer

Information Market S.A.
ul. Legnicka 46a/10
53-674 Wrocław
tel.: +48 71 787 69 70
fax: +48 71 787 69 96
redakcja@nastacjipaliw.pl

WYDAWCA

logo imsa

©2015-2019 Information Market S.A.
Wszelkie prawa zastrzeżone